Nieuwe talenten, trainingsaanbod en meer…

Bijgewerkt op: 6 sep. 2022

Medio 2018 is Talent voor de gemeente gestart. Het bedrijf is opgericht door Hans Geurts in samenwerking met Ton van Rooij. De website is live, de eerste talenten zijn aangesloten en het trainingsaanbod staat online.

Lees in deze nieuwsbrief meer over de laatste ontwikkelingen.

Nieuwe talenten

Het eerste talent dat zich bij ons heeft aangesloten is Willem Peters. Willem is bezig met zijn bachelor Bedrijfskunde aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. Willem is vooral actief op het gebied van financiën en Planning en Control bij gemeenten.

Willem Peters Adviseur bedrijfsvoering

Marleen van de Donk Communicatieadviseur

Ons nieuwste talent is Marleen van de Donk. Haar kracht ligt met name op het gebied van communicatie. Daarnaast is zij zeer sportief en heeft ze een passie voor duurzaamheid. Het liefst werkt zij op het snijvlak duurzaamheid in combinatie met communicatie.

Trainingsaanbod

Vanuit Talent voor de gemeente starten we met ingang van het nieuwe jaar met het aanbieden van diverse trainingen. Deze trainingen worden op twee manieren aangeboden:

• In company op maat trainingen

• Klassikale trainingen met open inschrijving voor individuen en kleine groepen

Benieuwd welke trainingen we aanbieden? Bekijk ons ruime trainingsaanbod en meld je aan!

Bijna klaar met jouw studie?

Wij zijn continu op zoek naar nieuwe talenten die zich aan willen sluiten bij Talent voor de gemeente. Ben jij of ken jij iemand in de afrondende fase van een economische/ bedrijfskundige opleiding met een passie voor ondernemen en een hoge mate van maatschappelijke betrokkenheid?