Meld je aan voor de inspiratiesessie en meer…

*Deze inspiratiesessie is verplaatst naar donderdag 22 oktober. De eerder gecommuniceerde datum van 25 juni komt te vervallen in verband met het coronavirus.

Op 22 oktober organiseert Talent voor de gemeente weer één van haar halfjaarlijkse inspiratiebijeenkomsten. Na het succes van de vorige sessie met Jack Jansen over systemisch kijken naar organisaties hebben we deze keer communicatie-inspirator Ferenc van Damme uitgenodigd. Ferenc laat ons in deze bijeenkomst actief ervaren hoe je op een andere manier aan de slag kunt met participatie van de mensen en partners in onze samenleving. Zeker in deze tijd een boeiend en leerzaam onderwerp. In deze nieuwsbrief lees je wat je kunt verwachten van deze inspiratiebijeenkomst en meer van het laatste nieuws binnen Talent voor de gemeente.

Inspiratiebijeenkomst 'Hoe participeren wij in de nieuwe samenleving?' door Ferenc van Damme

Inwoners, verenigingen, ondernemers en andere spelers in de maatschappij: hoe bereik je die nou het beste? Hoe beetrek je hen en kom je tot samenwerking of zelfs coproductie. Communicatie-inspirator Ferenc van Damme laat je graag ervaren hoe je op een andere manier aan de slag kunt met participatie van de mensen en partners in onze samenleving.

Op donderdag 22 oktober organiseren we graag weer een inspiratiemiddag voor onze relaties. Tvdg-eigenaar Hans Geurts veerwacht dat Ferenc jullie net zo sterk zal inspireren als dat Hans zelf geïnspireerd is geraakt door Ferenc. Wij gaan in ieder geval graag verder met zijn ideeën. En hierna jullie zeer waarschijnlijk ook!

Wie is Ferenc van Damme?

Zelfinzicht, vernieuwing en de kracht uit de samenleving: met deze combinatie werkt Ferenc al ruim 10 jaar aan steeds betere manieren om echt het gesprek aan te gaan met allerlei inwoners. Steeds meer (jonge) menseen voelen zich namelijk niet meer vertegenwoordigd door besturen, raden, instituten en overheden. Het percentage stijgt schrikbarend: het ligt nu al rond de 70% van de inwoners.

Wat kun je verwachten?

Verwacht deze inspiratiesessie theoretische, maar vooral ook praktische inzichten van de belevingswerelden van verschillende doelgroepen. Vergroot je zelfinzicht en ga er vooral mee aan de slag. Dus wil je ook een andere manire van kijken naar communicatie en participatie? Weten wat de huidige en toekomstige ontwikkelingen voor ons gaan betekenen?

Kom dan naar de inspiratiemiddag op donderdag 22 oktober 2020! We starten om 13.30 uur, waarna we de bijeenkomst rond 16.30 uur afsluiten met een netwerkborrel. De locatie van deze inspiratiesessie is Droom!, Nieuwe Aamsestraat 32, 6662 ND Elst.

Deelname is gratis en aanmelden kan door een mail te sturen naar hans@talentvoordegemeente.nl

Talentennieuws

Youri Pessy Financieel adviseur

Youri heb je al eerder voorbij zien komen, in 2019 is Youri namelijk begonnen als Stagiair bedrijfsvoering bij Talent voor de gemeente. Nu hij zijn opleiding Finance & Control aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen heeft afgerond, is hij binnen het bedrijf doorgegroeid tot financieel adviseur. Naast zijn werkzaamheden voor Talent voor de gemeente is Youri hardloper bij topsportteam Team Zevenheuvelen.

Start jij met een deeltijdopleiding en ben je op zoek naar een bijpassende baan?

Wij zijn continu op zoek naar nieuwe talenten die zich aan willen sluiten bij Talent voor de gemeente. Ben jij of ken jij iemand die begint of net is begonnen met een deeltijdopleiding gerelateerd aan economie, bedrijfskunde of het juridische vak? Heeft hij/zij een passie voor ondernemen en een hoge mate van maatschappelijke betrokkenheid? Solliciteer dan bij Talent voor de gemeente. Wij zijn continu op zoek naar aanstormend talent voor de lokale overheden. Kijk op https://talentvoordegemeente.nl/werken-bij en solliciteer direct!