5 jaar Talent voor de gemeente šŸŽ‰

Bijgewerkt op: 6 jul. 2023

Afgelopen week stonden wij tijdens onze maandelijkse inspiratiebijeenkomst stil bij het vijfjarig jubileum van Talent voor de gemeente. Precies vijf jaar geleden, 2 februari 2018, startte Hans Geurts met Talent voor de gemeente met de missie om bij gemeenten verjonging, verfrissing en innovatie teweeg te brengen.

ā€œOm aansluiting te houden bij de veranderende maatschappij, moeten gemeenten vooruit blijven kijken en met de juiste ontwikkelingen mee gaan. Met onze talenten willen we daar een structurele bijdrage aan leverenā€.

Inmiddels helpen we met 18 man en vrouw sterk elke dag gemeenten en andere opdrachtgevers met veel passie verder op verschillende vraagstukken. Wij kijken met veel plezier uit naar de toekomst om samen met leuke gemeenten en opdrachtgevers nog veel meer successen te behalen! Op vrijdag 2 juni gaan we ons jubileum uitgebreid vieren met onze klanten.