JAYDEE KOSMAN

(V)IC en rechtmatigheid

Administratieve organisatie

Bedrijfsvoering

Jaydee Kosman werkt sinds 1 juli 2023 als medewerkster interne controle bij Talent voor de gemeente. Nadat Jaydee afstudeerde als kapster kwam ze erachter dat ze niet voor altijd als kapster wilde werken. Ze besloot ervaring op te doen als intercedent, payroll medewerkster en administratief medewerkster verzekeringen. Door deze werkervaring ontdekte ze dat ze zich graag bezighoudt met administratief werk. Jaydee gaat werken aan interne controles voor Omgevingsdienst Regio Nijmegen, gemeente Mook en Middelaar en gemeente Doetinchem.

In haar vrije tijd wandelt ze graag buiten met haar hond of is ze omringd door vrienden en familie. Daarnaast houdt ze van lezen en bezoekt ze regelmatig de sauna of spa.

Jaar gemeentelijke
ervaring