YOURI PESSY

Online communicatie

Gedragsverandering

Content creatie

Youri is in 2019 begonnen bij Talent voor de gemeente. Sindsdien heeft hij gemeentelijke kennis en ervaring opgedaan door mee te werken binnen projecten bij de gemeente Zevenaar en Buren. Ook heeft hij de interne meerdaagse training 'Werken bij een gemeente' gevolgd. Verder is hij sinds 2021 verantwoordelijk voor de communicatie van Talent voor de gemeente en heeft hij op deze manier relevante communicatie werkervaring opgedaan.

In de zomer van 2023 heeft hij aan de Radboud Universiteit zijn master Communicatiewetenschap behaald. Tijdens deze studie heeft Youri zich onder andere verdiept in gedragsverandering, met name in de context van duurzaamheid- en gezondheidskwesties. Binnen zijn masterthesis heeft hij onderzoek gedaan naar online communicatie van gemeenten ter bevordering van inwonersparticipatie.

Daarnaast is hij goed in het creƫren van content in tekst, beeld en video en het beheren ervan op diverse platformen. Ook heeft hij ervaring met vormen van online communicatie zoals SEO en SEA. Youri is vanaf september 2023 beschikbaar voor communicatieopdrachten en kijkt ernaar uit om diverse gemeenten en overheidsorganisaties te helpen met zijn expertise. Naast zijn werkzaamheden is Youri hardloper op hoog niveau.

Jaar gemeentelijke
ervaring