JOHAN ARNOLD

(V)IC & rechtmatigheid

Data analyse

Projectmanagement

Johan werkt sinds 2020 bij Talent voor de gemeente. Hij heeft een achtergrond als commercieel manager en ondernemer. Hierdoor heeft hij een brede kijk op processen en bedrijfsvoering. Daarnaast heeft hij het schakeltraject Accountancy en Control van Nyenrode succesvol afgerond. Johan werkt zeer gestructureerd en helpt onze klanten processen te verbeteren en op orde te brengen.

Op dit moment ontwikkelt hij zich op het gebied van datawetenschappen. Hij is een expert in het ontsluiten van gegevens in de vorm van een dashboard met managementinformatie met behulp van de tool Power BI. Hij is daarnaast inzetbaar als projectleider rechtmatigheid en helpt gemeenten en andere organisaties bij het op orde brengen van de verbijzonderde interne controle.

Jaar gemeentelijke
ervaring