HANS GEURTS

Strategisch advies

Planning & control

Bedrijfsvoering

Hans heeft de dagelijkse leiding binnen ons bedrijf, fungeert als mentor voor onze talenten en is zelf ook actief als adviseur en manager bij gemeenten. Vanuit verschillende rollen draagt hij al jaren bij aan kwaliteitsverbetering, doorontwikkeling en modernisering van de bedrijfsvoering van gemeenten. Hij geeft trainingen en is een van de docenten van het Talentenprogramma - Werken bij de gemeente. Daarnaast heeft hij jarenlange ervaring als senior of strategisch financieel of P&C-adviseur. Verder is hij expert op het gebied van de inzet van de P&C-applicatie LIAS binnen organisaties ter ondersteuning van de processen.

In zijn vrije tijd is Hans een actief sporter. Wielrennen. mountainbiken, tennissen, fitnessen en zwemmen en ‘s winters schaatsen en skiën. Tot slot verzorgt hij onze kantoorhonden Nolah en Yunah.

Jaar gemeentelijke
ervaring