GEORGETTE BLANCKE

Interne communicatie

Verbinder

Welzijnsbeleid

Sinds 1 augustus 2023 is Georgette Blancke werkzaam als manager bij Talent voor de gemeente. Georgette is in het verleden actief geweest als commercieel medewerkster, assistent officemanager, administratief medewerkster en eigenaar van haar eigen caravanbedrijf. De afgelopen jaren werkte ze met veel plezier als doktersassistente. Ze heeft veel geleerd in verschillende branches en is nu klaar voor een uitdagende stap in een nieuwe wereld.

In haar vrije tijd is ze graag actief bezig met wandelen, fietstochten en tennis. Daarnaast leest ze graag een boek, kijkt ze een goede film of gaat ze naar een festival. Georgette wil haar sterke sociale vaardigheden, servicegerichtheid en inlevingsvermogen op een creatieve manier inzetten in combinatie met een vleugje humor. Ze kijkt ernaar uit om samen, met en voor de talenten, nog meer te halen uit onze mooie manier van werken en leren bij gemeenten.

Jaar gemeentelijke
ervaring