IN COMPANY TRAININGEN OP MAAT

Duur: In overleg
Locatie: In company
Kosten: 795,- tot 2795,-

Bent u op zoek naar één van bovenstaande trainingen in company op maat? Elke training is in company op maat beschikbaar en passen we graag aan uw specifieke wensen aan. Kosten van in company trainingen variëren van 795,- (1 dag) tot 2795,- (2 dagen). Tevens is het mogelijk om, al dan niet aanvullend op de trainingen, inhoudelijke workshops samen te stellen. Deze inhoudelijke workshops bieden we aan in de vorm van werkbijeenkomsten, waarin vier workshops worden gegeven. De onderwerpen van de workshops worden in overleg bepaald. De duur van een werkbijeenkomst (vier workshops) is 1 dag, kosten bedragen 3500,-.

Resultaat:

• Een training op maat binnen uw organisatie

• Onderwerpen te bepalen aan de hand van actuele vraagstukken binnen uw organisatie

• Kennis van jouw collega's/personeel in korte tijd verbeterd

PROGRAMMA OP HOOFDLIJNEN

ENKELE VOORBEELDTRAININGEN DIE IN COMPANY MOGELIJK ZIJN:

• Basistraining gemeentefinanciën

• Planning & Control voor financiële en Planning & Control-medewerkers

• Besluit Begroting en Verantwoording

• Financiën en Planning & Control voor niet-financiële adviseurs

• Planning & Control voor managers en beleidsmedewerkers

• Werken bij een gemeente

HEEFT U INTERESSE IN EEN ANDERE SAMENSTELLING VAN TRAININGEN?

Neem contact met ons op via onderstaand formulier, we bekijken graag de mogelijkheden met u